Autoryzowany Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny Autoklawów:

  • W&H Lisa
  • W&H Lara
  • W&H Lina 

Oferujemy naprawy, przeglądy, konserwację autoklawów (sterylizatorów) firm:

  • Yeson (autoryzowany serwis)
  • Woson
  • Lafomed
  • SUN
  • Activeshop
  • autoklawy do salonów kosmetycznych (oprócz Enbio)
  • autoklawy chińskie

Aby umówić się na naprawę / przegląd autoklawu, ZADZWOŃ DO SERWISU: +48 533 983 005

W przypadku niejasności co do charakteru awarii Państwa sprzętu, szczególnie zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny, gdyż sporą ilość drobnych problemów udaje się rozwiązać przez telefon, bądź przy pomocy lokalnego serwisu. Jesteśmy w kontakcie z większością doświadczonych serwisantów sprzętu stomatologicznego w Polsce, których pomoc na miejscu w rozwiązaniu prostych problemów zaoszczędzi Państwu kłopotu z wysyłką sprzętu.

DOSTARCZENIE AUTOKLAWU DO NAPRAWY

  1. Można osobiście przywieźć autoklaw do serwisu w Warszawie (Pyry). Możliwe jest wcześniejsze umówienie się na wykonanie naprawy w ciągu jednego dnia roboczego z klientem, który samodzielnie dostarczy autoklaw do serwisu do godziny 9.30
  2. Na terenie Warszawy, współpracujemy z firmą Bestexpress, która dostarczy autoklaw do serwisu bez konieczności pakowania w karton transportowy
  3. Na terenie Polski, współpracujemy z firmą DHL – prosimy o kontakt telefoniczny przed wysyłką, w celu uzgodnienia warunków wysyłki
  4. Mogą Państwo samodzielne zorganizować bezpieczną przesyłkę autoklawu do serwisu
  5. W niektórych przypadkach możliwa jest naprawa na miejscu w Państwa gabinecie w Warszawie

JAK PRZYGOTOWAĆ AUTOKLAW DO WYSŁANIA?

Przed wysłaniem autoklawu do naprawy należy spuścić wodę z obu zbiorników (gniazdo spustowe szare i niebieskie) i zapakować autoklaw w oryginalny karton (bez tacek i rurki spustowej), tak aby bezpiecznie dojechał do serwisu.

Adres do wysyłki:
Serwis Sprzętu Stomatologicznego Tomasz Chojnacki
ul. Farbiarska 69 blok F
02-862 Warszawa

NAPRAWA

Naprawa trwa zwykle 2 dni robocze w serwisie. Na okres naprawy możliwe jest wypożyczenie autoklawu zastępczego (w miarę dostępności).

Jeżeli posiadają Państwo Paszport Techniczny do autoklawu, to prosimy o dostarczenie go wraz z autoklawem. Istnieje możliwość założenia Paszportu Technicznego u nas w serwisie. Urządzeniom w okresie gwarancji powinna towarzyszyć wypełniona karta gwarancyjna lub faktura zakupu w przypadku sprzętu bez numeru seryjnego.